Ha leáll a szerverem, mit csináljak?

Amennyiben nem tudja elérni szerverét, az valószínűleg leállt, lefagyott vagy meghibásodott. Ilyen esetben hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 30 956 9555 telefonszámon. Az azonosításhoz szükséges megadnia a szervere azonosítóját vagy IP címét valamint saját személyi igazolványának számát.

A szerver külső állapotáról (láthatóan be van-e kapcsolva, villog-e) tudunk tájékoztatást adni, hosztolt gépek esetében nem áll módunkban hardveres karbantartást végezni. Kérésre újraindítjuk (reset gomb vagy teljes áramtalanítás majd visszakapcsolás) a szervert, vagy csatlakoztatunk egy IP konzolt, amivel ellenőrizni tudja a képernyő tartalmát és szerencsés esetben újraindítás nélkül helyrehozni a hibát.

  • 0 A felhasználók hasznosnak találták ezt
Hasznosnak találta ezt a választ?

Kapcsolódó cikkek

A szerveremen van iLO/iDRAC/IPMI távfelügyelet, tudom használni?

Igen. A távfelügyelet működéséhez általában egy plusz IP cím és egy külön hálózati (Ethernet)...

Bérszerver esetén ki telepíti a szervert és hogyan?

Bérelt szerver esetén többféle telepítési mód közül lehet választani. Telepítés távolról: a...

Szerelni szeretném a gépem, mit kell tennem?

Ha szervere javításra vagy egyéb hardveres karbantartásra szorul, ezt megteheti az év 365 napján,...