Fizetési feltételek
A Teamunity.hu weboldalain rendelhető szolgáltatásokat többféle módon, online és offline is kifizetheti, ezen az oldalon összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
A fizetés menete
A megrendelés során lehetősége van kiválasztani, hogy mely fizetési módot választja, ez a paraméter később is módosítható. A megrendelés leadása után egy díjbekérőt (proforma számlát) állítunk ki a szolgáltatások részleteivel és a fizetendő díjjal. A díjbekérő a rendelés után azonnal elérhető az ügyfélkapuból, valamint emailen is kiküldésre kerül. Online fizetési mód választása esetén a kifizetés az ügyfélkapuból megnyitott díjbekérőn szereplő fizetési linkre vagy gombra kattintva indítható. Átutalás választása esetén a díjbekérőn feltüntetett bankszámlaszámra utalással teljesíthető a kifizetés.
A befizetés megérkezésének regisztrálása online fizetés esetén automatikusan megtörténik a fizetési folyamat végén, átutalás esetén a banki forgalom kézi feldolgozása során, a bankszámlánkon történő jóváírást követően.
E-számla
A díjbekérő jóváírásakor egy azt kiváltó hiteles elektronikus számlát állítunk ki. Az e-számla elektronikus formában érvényes, digitális aláírással és időbélyegzővel rendelkezik, minden tekintetben megfelel a magyar jogszabályi előírásoknak és a NAV formátum-követelményeinek. Az elektronikus aláírás hitelessége ezen leírás alapján ellenőrizhető.
Fizetési módok
Az alábbi online és offline fizetési módokat kínáljuk:
- SimplePay online bankkártyás fizetés a SimplePay felületén, MasterCard, VISA, Visa Electron, Maestro és American Express kártyával
- Banki átutalás vagy befizetés a K&H banknál vezetett 10404687-86768386-83691007 bankszámlára. Megjegyzésbe kérjük a díjbekérő sorszámát írja.
IBAN bankszámlaszám: HU69-10404687-86768386-83691007
SWIFT kód: OKHBHUHB